sâmbătă, 2 martie 2013

Volume up


        Pentru că toate ne dorim un păr sănătos, voluminos și o coafură de efect, am decis să filmez un tutorial despre cum putem obține toate aceste calități, într-un timp foarte scurt.

    Aveți nevoie de:

Bigudiuri cu scai
Bobby pins
Pieptene pentru tapat
Fixativ
                         Eu personal am avut nevoie de 20 de bigudiuri (5 seturi de către 4, 3 lei/set).

Enjoy the tutorial!

                                     
 Nu uitați să dați like paginii de facebook Kinga Horn's Blog
aici

2 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit! dar la final ce ai facut de arata asa de superb in fata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! La final nu am facut nimic, l-am aranjat doar cu piaptanul. Nu a fost nevoie nici de tapat. Avantajul acestei coafuri e ca poti sa-l aranjez cum vrei, sa-ti pui cararea pe ce parte doresti, in asa fel incat sa-ti placa rezultatul final. Pe parul filat acest look arata si mai bine. :D

      Ștergere