duminică, 17 martie 2013

Black and white

    Sărbătoriile primăverii au adus cu ele multe zâmbete, bucurii și forță. Mi-am făcut o listă cu toate planurile noi pentru acest sezon, planuri bine puse la punct, de care de această dată intenționez să mă țin. Voi reveni cu acest subiect intr-o altă postare, pe care deja am pregatit-o pentru voi, trebuie doar să o mai retușez puțin.
   Cu toate astea, am avut parte de o perioadă agitată, însă plină de evenimente fascinante și am încercat să mă bucur de fiecare clipă la maxim. Am mâncat tot soiul de bucate, am gustat vinuri dulci și seci, am dansat, am râs, am urmarit serialul meu preferat nopți la rând (Sex and the city), câteodată Dan ținându-mi companie.
 D. : ” Ăsta-i film de femei,nu-i de mine!Da' hai că m-oi uita, ce-oi face cu tine?” :))
Și da, am apreciat gestul lui! Până la urmă lucrurile astea te fac să te simți specială. Fiecare dintre noi ne colorăm activitățile după gust, câteodată vedem lucrurile în roz, în alte zile totul ni se pare cu umbră,însă încercăm să ducem o viață cât mai colorată.
   Eu personal de data aceasta am ales alb și negru...

      
   Nu uitați să dați like paginii de facebook Kinga Horn's Blog

2 comentarii:

  1. Superba,imi place foarte mult Black and white si te prinde foarte bine<3 AAA cocul e minunat accesorizat.Big Like!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut din partea lui . Momentele astea sunt cele mai frumoase :)
    Cat despre tinuta , ca intotdeauna , alegi tinute pe care cu siguranta le-as purta si eu.
    P.S Iti sta asa bine cu coc .
    Te pup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere